Partizanų g. 22A

Telefonas

Pir - Šešt

We Offer Services

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium dolore mque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dict eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto.

Kineziterapija

Kineziterapija naujagimiams, kūdikiams, vaikams, suaugusiems ir senjorams

Taikomoji kineziologija

Vaikų ir suaugusiųjų kineziterapija orientuota į giliųjų raumenų stiprinimą, laikysenos ir svorio koregavimą

Masažas

Tai ypatingi masažai. Masažas derinamas su aktyviais ir pasyviais judesiais. Masažas atliekamas tiek rankomis, tiek naudojant vakuuminę taurę BellaBambi. Masažo efektyvumą pastiprinti naudojami eteriniai aliejai, medus. naudojant

Chiropratic Therapy

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusa nt ium dolor emque laudantium totam.

Physiotherapy

Yamuna Body Rolling (YBR)

Tai inovacinė terapinė metodika, kurios pagalba žmogus atlieka kaulų ir giliųjų raumenų savimasažą. Raumenų tempimo dėka sumažina skausmą, nuima įtampą, subalansuoja raumenyną, koreguoja kaulų ir sąnarių poziciją.

Massage Therapy

Cold Laser Therapy

Sport Injuries

Get Your Life Style Back